تعمیر و طریقه باز و بسته کردن ساندویچ ساز
نوشته شده توسط : digitaamir

نحوه باز و بسته کردن ساندویچ ساز

 

باز و بسته شدن ساندویچ ساز یکی از لوازم خانگی است که انرژی الکتریکی را به انرژی حرارتی تبدیل می کند. به طور کلی، ساندویچ سازها به گونه ای طراحی شده اند که در هر آشپزخانه ای قرار می گیرند. پرطرفدارترین شکل آنها شکلی است که در 2 تکه نان تست قرار می گیرد و در انتها یک ساندویچ مثلثی کوچک ارائه می کند.

 

انواع ساندویچ ساز

 

  • ساندویچ سازها مدل های مختلفی با 8 و حتی 16 نان تست دارند. در حال حاضر ساندویچ سازهایی تولید شده است که نان را به اشکال مختلف درست می کنند.

 

  • ساندویچ ساز با دو صفحه داخلی - اضافه، ساخته شده از آلیاژ سرب خشک با پوشش تفلون نچسب و به صورت متحرک

 

مطلب پیشنهادی ما: تعمیر ساندویچ ساز

 

نحوه باز و بسته کردن ساندویچ ساز

 

  • در حال جدا کردن صفحه داخلی از بدنه دستگاه، ابتدا هر دو شاخه دستگاه را از پریز برق جدا کنید. سپس هر دو بازوی ساندویچ ساز را مانند یک اهرم به سمت بالا بکشید تا باز شود.

 

  • پس از باز کردن اهرم محکم کننده بازوهای ساندویچ ساز، بازوها را از یکدیگر جدا کنید. در این حالت، دو صفحه نمایش داخلی متحرک به وضوح در بالا و پایین قابل مشاهده هستند.

 

  • شما می‌توانید صفحات داخلی متحرک بالا و پایین را با فرورفتگی‌ها و برآمدگی‌هایی که روی آن‌ها طراحی شده‌اند، ببینید و چهار ساندویچ مثلثی را در یک زمان آماده کنید.

 

  • همه ساندویچ سازها دارای دو لامپ نشانگر هستند که یکی نشان می دهد که روشن است و دیگری نشان می دهد که دستگاه داغ و آماده استفاده برای تهیه ساندویچ است.

 

  • دکمه سمت چپ دستگاه را فشار دهید تا از بدنه جدا شود. اکنون امکان تعویض یا تعمیر صفحه نمایش داخلی متحرک و جدا کردن آن از دستگاه وجود دارد.

 

  • پس از فشار دادن دکمه سمت چپ، صفحه داخلی از بدنه جدا می شود. در این حالت، عنصر گرمایش صفحه داخلی به وضوح قابل مشاهده است. صفحه زیرین المنت از ورق آهن گالوانیزه ساخته شده است.

 

 

 

  • صفحه داخلی بالایی روی صفحه داخلی پایینی قرار می گیرد در این حالت، می توانید سمت دیگر صفحه بالایی را ببینید، جایی که فرورفتگی در جایی است که عنصر قرار دارد.

 

  • بعد از برداشتن پنل بالایی از بدنه، آن را با احتیاط از دستگاه جدا کنید تا خراشیده نشود. سپس آن را روی میز قرار دهید.

 

 

  • برای جدا کردن صفحه داخلی و پایین از بدنه دستگاه، دکمه سمت راست را فشار دهید تا اهرم آن آزاد شود.

 

  • بعد از رها کردن صفحه داخلی پایین، آن را به سمت بالا بلند کنید. برای این کار می توانید از دستان خود در دو طرف صفحه استفاده کنید. در این حالت، طرف دیگر صفحه پایین، جایی که عنصر در آن قرار دارد، به وضوح قابل مشاهده است.

 

  • حرکت صفحه پایین از موقعیت خود باعث می‌شود هر دو عنصر بالا و پایین قابل مشاهده باشند.

 

  • عناصر، ترموستات حد و دکمه سمت راست که برای جدا کردن صفحه داخلی پایینی از بدنه استفاده می‌شوند.

 

مطلب پیشنهادی ما: تعمیر قهوه ساز

 

شایع ترین مشکلات ساندویچ ساز

 

اسنک سازها و ساندویچ سازهای برقی مانند همه ابزار و لوازم آشپزخانه با کوچکترین سهل انگاری یا پس از استفاده زیاد ممکن است دچار مشکل شوند. شایع ترین مشکلاتی که این دستگاه با آن مواجه است شامل خرابی المنت، خرابی سیم، خرابی دکمه و روشن نشدن دستگاه است که برای رفع آن باید به تعمیرکار مراجعه کنید.

 

 

خرابی المنت ساندویچ ساز

 

یکی از معمول‌ترین و رایج‌ترین مشکلاتی که می‌تواند با ساندویچ‌ساز شما رخ دهد، خرابی المنت دستگاه است. پس از استفاده طولانی مدت از ساندویچ ساز، اغلب پیش می آید که المنت دستگاه مشکل داشته باشد. یا ممکن است المنت نیاز به تعویض کامل داشته باشد یا با تعمیر المنت ساندویچ ساز مشکل حل خواهد شد.

 

حتی ممکن است فقط سیم اتصال المنت به دلیل داغ شدن بیش از حد یا آسیب به لایه محافظ سیم المنت بشکند. در هر صورت، برای رفع این مشکل، ابتدا باید تعمیر ساندویچ ساز از تعمیرکار متخصص دیجی تعمیر، ساندویچ ساز یا اسنک ساز شما را باز کرده و عنصر دستگاه را بررسی می کند.

 

دو راه برای حل مشکل خرابی عنصر ساندویچ ساز وجود دارد: 1. تعمیر المنت 2. جایگزینی

 

اگر می خواهید کمتر هزینه کنید تعمیرکار می تواند المان های ساندویچ ساز شما را تعمیر و در صورت قطع اتصال مجددا تعمیر کند. اما این راه حل کامل نیست و پس از مدتی ممکن است المنت دستگاه دوباره از کار بیفتند.

 

بهتر است المان های دستگاه را عوض کنید تا دستگاه شما بتواند با همان قدرت و کیفیت روز اول یک ساندویچ برای شما درست کند. شاید برای شما هزینه کمی بیشتر باشد، اما در کوتاه مدت دستگاه شما هیچ مشکلی نخواهد داشت و کار ارزشمندتر خواهد بود.

 

 

ساندویچ ساز شروع نمی شود

 

بسیاری از مشتریان ما هنگام مراجعه و تحویل آنها به ساندویچ سازها و اسنک سازها با مشکل روشن نشدن دستگاه ها مواجه می شوند. عوامل اصلی که باعث می شود اسنک ساز شما راه اندازی نشود، سیم های آسیب دیده، کلیدهای معیوب و کلیدهای روشن/خاموش دستگاه یا اتصالات خراب داخل دستگاه است.

 

برای بررسی و عیب یابی دستگاه، ابتدا یک تعمیرکار متخصص باید دستگاه را باز کرده و از سلامت سیم ها، کلیدها و اتصالات اطمینان حاصل کند. در صورت وجود مشکل در هر یک از این قطعات، می توان آن ها را به راحتی با هزینه کم تعویض کرد.

 

گاهی اوقات روشن نشدن ساندویچ ساز می تواند به دلیل نقص یا اتصال برد اصلی دستگاه یا همان برد اصلی باشد. در این صورت هزینه تعمیر یا تعویض برد اصلی کمی بیشتر خواهد بود، اما باز هم هزینه بسیار کمتری نسبت به خرید مجدد دستگاه خواهید داشت.

 

تماس با ما

تهران، چهارراه ولیعصر، روبروی بازار رضا، پلاک 1441 طبقه اول واحد سه

 

۰۲۱-۶۷۹۷۴

 

۸ صبح الی ۵ عصر آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می‌باشیم





:: برچسب‌ها: تعمیر ساندویچ ساز- تعمیر قهوه ساز- دیجی تعمیر ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 اسفند 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: